14 Şubat 2011 Pazartesi

KİŞİYE ÖZEL SEVGİLİLER GÜNÜ POPKEKLERİ

Yeni evli bir çift için yaptığım sevgililer günü armağını. Aslında hanımefendi eşi için pop kek buketi talebinde bulundu. Ancak popkekler buket şeklinde kargoya verilemeyeceği için kalp kutu içinde popkeklerde karar kıldık. Siparişi aldıktan sonra çiftin face sayfasındaki karikatür profil resmi dikkatimi çekti ve bir süprizde ben yaptım. Pop kek içeriğinden küçük bir kalp pasta hazırlayıp üzerini çikolata kapladım. Profil resimlerini şeker hamuruyla çalışıp kalp pastacığın üzerine yerleştirdim. Etrafı popkeklerle çevrili bu kalp pastacık bugün sahibine sağ sağlim ulaşmış.:) Bende süprizi bozmamak için sahibine ulaştıktan sonra yayınlamak istedim. Beğenileri ve mutlulukları duymak çok güzel...:)

Ev tatları'na sipariş vermek için, (en geç) istediğiniz tarihten bir hafta önce iletişime geçiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim...